A háborúért

A háborúért
 
Nem a fegyver a felelős!

A háborúért - Nem a fegyver a felelős!

Címkék: demotiváló,
17121


Ezeket láttad már?

Feliratkozás

Kommentek:

2012.04.13 12:01 | Jelentem

Öhm. Ez egy igazán komoly gondolat. Tovább is repülök, még mielőtt beleránt az értelmi mélységébe.  11 12
2012.04.13 13:16 | Jelentem

Sajnálom, ha nem felel meg a te kivételesen magas szellemi szintednek!  11 10
2012.04.13 21:55 | Jelentem

Ohh köszönöm a felvilágosítást én addig azt hittem, hogy a fegyverek és nem az emberek háborúznak, ki az a 38 aki erre zöldet kattintott. Tényleg ennyire hülyék vagytok, hogy ez a kijelentés valamit is jelentsen nektek? (ha nagyon akarnám kitekerném ezt a kijelentést annyira hogy értelmes legyen, de a kép alapján erről szó sem lehet)  3 7
2012.04.14 12:39 | Jelentem

Igen, mivel a fegyver a háborúnak csak egy eszköze. Ha semmilyen "fegyver" nem lenne akkor is lenne háború, csak rúgnák, harapnák egymást az emberek. Ahogy teszi a sok szuperintelligens szóban és írásban is. Az üzenet érthető csak még többet is ki lehetett volna hozni a témából. Én is ződet nyomtam btw.  16 2
2012.04.14 12:43 | Jelentem

Egyébként volt már ember aki megvert egy fegyvert, és azt kiáltozta, hogy: "Te vagy a felelős a háborúért!"? Vagy mi szükség volt erre a posztra?  7 8
2012.04.14 12:50 | Jelentem

You dont say, egyértelmű kapitány.  5 6
2012.04.14 12:59 | Jelentem

Nemtom! Akár hiszed, akár nem, még mindig sokan a fegyvereket teszik felelőssé a háborúért és az erőszakért, holott a gyilkos maga az ember, az emberi természet, örülök ha számodra/számotokra ez egyértelmű. Sajnálom ha csalódást okoztam.  10 2
2012.04.14 13:01 | Jelentem

Mondj legalább két embert aki ezt hiszi.  4 4
2012.04.14 13:03 | Jelentem

Hunpeter te jól kivagy xD Ki a fasz teszi a fegyvereket felelőssé a háborúkért??? Te vagy fogyatékosokkal vagy körülvéve, vagy csak szimplán túl becsülöd filozófiai énedet...  3 5
2012.04.14 13:05 | Jelentem

Nem a fegyver a felelős, persze, hanem aki gyártja, és forgalmazza őket... Na meg aki kirobbantja a háborút azért, hogy piacot teremtsen a fegyvereknek... Nem részletezem, a fantáziára bízom a többit, mert még kidobnak a végén...  2 2
2012.04.14 13:18 | Jelentem

T. Nemtom!

Igen, egyre inkább teli van ilyen magas röptű gondolatokkal az oldal. A hozzászólások is egyre inkább párosulnak vele.

pl.
Kék az ég, mert kék. (vagy a Rayleigh szóródás miatt)
- Húúú, tééényleg, denagyonigaz!
- Most ilyen hülyeséget kiposztolni...
- Hééé, második, mi bajod van ezzel? Szerinted nem kék ? Dehülyevagy
- Igen, én is észre vettem már, hogy kék az ég. De még sosem gondoltam ebbe így bele.
...stb  7 1
2012.04.14 13:19 | Jelentem

Ezek az idióta pongyola szamárságoknál is rosszabbak.  1 2
2012.04.14 13:23 | Jelentem

A posztokra való hozzászólások sem a régiek...
Hiába, már a jövő sem a régi.  4 1
2012.04.14 13:27 | Jelentem

A fegyvert azért találták ki, hogy még jobban pusztíthassák egymást az idióta emberek. Sosem volt tehát a fegyver a felelős, csupán egy eszköz, ahogy a monitorod is egy eszköz, hogy lebutítson, és ilyen barom gondolatokra sarkalljon.

nemtom

Mi ez a repülési láz már, de tényleg. Az afrikai idény rég lejárt...  2 1
2012.04.14 13:27 | Jelentem

A posztnak nagyon is van mondanivalója, főleg ha nem mindent vesztek szó szerint-.-

Sokan hiszik, hogy fegyverek nélkül erőszak sem lenne, pedig elég a megnézzük az emberiség történelmét.

A náthát még nem tudtuk gyógyítani, amikor már több ezer módot ismertünk kínzásra és kivégzésre.

Ma a rákkal semmit sem tudunk kezdeni, de tudjuk hogy irthatnánk ki az egész bolygót percek alatt.  11 1
2012.04.14 14:49 | Jelentem

Nem a legjobb poszt, de engem elgondolkodtatott és örülök hogy volt bátorsága megcsinálni, holott valszeg tudta hogy sokan le fogják szólni. Ilyen szempontból értékes poszt, megérdemli a zöldet, imho.

Azt a nem egyszerű etikai\morális kérdést is felveti: hogyha a fegyver nem hibás, akkor nyilván az hibás aki használja. Most akkor a katonák rossz emberek? Nyilván nem. A katona is csak egy eszköz, egy fegyver a vezetők kezében. De a katona nem egy élettelen tárgy, felelős a tetteiért. (Igaz nekik fogalmuk sem lehet az összképről egy háborúban, mint ahogy nekünk is csak utólag mutatja meg a történelem) De mi lenne ha senki sem lenne hajlandó embert ölni? Meddig jutott volna Hitler, Sztálin, Lenin, és a többi diktátor? Hány zseni feltaláló élne ma, akiket a háború alatt megöltek? Hány gyógyíthatatlannak hitt betegségre ismernénk a gyógymódot, stb.  6 1
2012.04.14 16:17 | Jelentem

sjalsang

Látom te vagy a mai Pálesztotálész.:D A zsoldos katona, tehát aki pénzért megy annak, az igen is rossz ember. Pénzért öl, nem jobb mint egy sikátorokban honos mezei torokmetsző. Viszont ha bevonszolják, hogy má'pedig te harcó'ni fogsz vagy felakasztunk, az nyilván nem. Nem kell mindennek ekkora feneket keríteni. A nyilvánvalót mindenki látja.  1 3
2012.04.14 16:40 | Jelentem

nemtom

Ha a nyilván valót mindenki látja, akkor hogy lehetséges hogy a parlamentben még mindig ennyi ember ül?xD  3 1
2012.04.14 17:07 | Jelentem

Úgy lehetséges, hogy sokan látják a problémát, csak egyszerűen vagy nem foglalkoznak vele, vagy nincs elég bátorságuk, hogy végre kiálljanak az igazukért, mert egyedül semmit sem érnének el, sokan meg hála a mai népbutító rendszernek úgysem állnának melléjük.  0 1
2012.04.14 17:38 | Jelentem

A parlamenti politikusok bénázása tipikusan a tudsz jobbat, akkor csináld esete. Csak hát össze kéne fogni, hogy tényleg legyen valami alternatíva. A saját szégyenük hogy nem azt és nem úgy csinálják amiért odakerültek. De az már a mi szégyenünk hogy ez a társadalom nem tud kitermelni\kinevelni magából egy értékesebb csapatot akiknek elég tehetségük van hogy jobban csinálják. Szarból várat építeni...  1 1
2012.04.14 17:46 | Jelentem

sjalsang ebben igazad van, ezzel csak annyi a baj, hogy hiába kerülne oda egy olyan csapat, akik tényleg azért mennének oda, hogy jobban csinálják amit kell, nem tehetnék mert egyből elkezdenének puffogni a többi EU-s tagállamok, vagy akár Amerika küldené el levélben a véleményét és "tanácsát" és akkor még a bankokról, multikról nem is beszéltünk. Szóval az igazi változáshoz nem elég, ha egy kis országban van változás, mert azzal csak részsikereket érhetünk el, ehhez sokkal nagyobbrendű változás kellene. Legalább is ez az én véleményem.
 2 1
2012.04.14 20:29 | Jelentem

Teljesen jó vélemény. Nem elég, de kezdetnek megtenné. Viszont az se túl jó amit most a fidesz csinál, vagy próbál csinálni, hogy ne mondja meg senki nekünk mit hogyan kell csinálni. Adni kell a külföld véleményére, erről szól a diplomácia, és az már régen rossz ha felütjük nekik a magaslabdát, ha egyáltalán van mire levelet írniuk. Diplomáciából karó. És különben is, nyugaton ezernyi példa van hogyan kéne jól csinálni azt amivel magyarország szarakodik. Vannak dolgok amiket 10x jobban tudnak csinálni mint mi, mégsem tanulunk tőlük.  0 1
2012.04.14 22:46 | Jelentem

nemtom
Akkor te most konkrétan az összes katonát rossz embernek nyilvánítottad? A katonaság hivatás, a legtöbb katona saját akaratából lett az, senkinek nem mondták, hogy "ha nem harcolsz, felakasztunk", maximum a világháborúk idején, meg a problémás helyeken, de az megint nem ez a téma... Ha onnan nézed, minden katona pénzért "öl", de ez így nagyon durva kifejezés, mert nem az a fő céljuk, hogy öljenek. Ez a hivatásuk, nekik ez a munka, pénzt kapnak érte. De ettől még nem lesznek rossz emberek...  2 3
2012.04.14 22:55 | Jelentem

rezfaszubagoly

Semmilyen módon nem tartom elfogadhatónak azt a világnézetet, miszerint pénzért ölni elfogadható. A katonaságban található rend, fegyelem, a civileknek való segítségnyújtás, a túlélés praktikái, stb... megvannak a cserkészek között is. Azzal a kivétellel, hogy ők nem ölnek.

Szerinted miben különbözik az a katona aki lelő egy fegyvertelen asszonyt, a rablótól?  2 2
2012.04.14 23:02 | Jelentem

nemtom!

A kép nem ennyire egyszerű, ahogyan te lefested. Mivel minden bizonnyal nem vagy meggyőzhető és a legkisebb hajlandóságot sem mutatnád afelé, hogy elgondolkozz egy mélyebb hangvételű érvelésen, feleslegesnek tartom kifejteni. DE: hogy valaki rossz ember, vagy jó, nem ilyen könnyen megállapítható és nem ennyire nyilvánvaló. Te egy egyszerű ember vagy és ebből kifolyólag mindig igazad van, a dolgok mélyére ásni viszont nem a te kenyered. Amit kéknek látsz, az kék, amit sárgának az sárga és kész, punktum! (A katonai hivatás nem kizárólag emberölésből áll, jegyezném még meg.)
 2 1
2012.04.14 23:05 | Jelentem

Fegyvertelen asszonyt pedig amelyik katona lelő, az nem való katonának! Annak az embernek komoly pszichés, vagy jellembeli problémái vannak, ami sehol nem megengedhető!  2 1
2012.04.14 23:09 | Jelentem

HegeEkleigä

Egy újabb netpszichológust ismerhetek meg benned? A dolgok mélyére ásni, ahogy te mondod, valóban szórakoztató társalgásokhoz vezet, de általában eredmény nélkül zárul. Természetesen nem arra gondoltam, hogy azért mert katonának áll valaki, a következő antikrisztust tisztelhetjük meg benne, de talán kétértelműen fogalmazhattam. Mindenesetre fenntartom azt az álláspontomat, hogy az az ember, aki szánt szándékkal vállal olyan hivatást, ahol ártatlan embereket kell majd ölnie, az vállalja a dolog következményeit is. Az, aki nem kényszerből öl, az gyilkos. Ha a házamat, családomat kéne védenem, lehet, hogy én is elvenném valaki életét. De csak azért, hogy egy számomra szimpatikus 'hivatást' űzzek? Biztosan nem.
Ha esetleg veszed a fáradtságot és leereszkedsz az én egyszerű szintemre, kérlek majd próbáld veled megértetni a te véleményed. Előre is köszönöm.  0 3
2012.04.14 23:12 | Jelentem

HegeEkleigä

A városok bombázása, folyók mérgezése, orvosi-élelem-stb szállítmányok elkobzásával, megsemmisítésével biztosan nem hal meg egy ártatlan nő sem. Városi tűzharcok alkalmával szintén nem lőnek le nőket. Sőt, Hirosimában és Nagasaki városában sem tartózkodtak sem nők, sem gyerekek, sem öregek. Csak és kizárólag felnőtt, életerős és felfegyverkezett katonák. Kezdem úgy érezni, hogy nem én vagyok kettőnk közül az egyszerű ( talán naiv) lélek.  0 3
2012.04.15 09:58 | Jelentem

nemtom! Akármennyire is leugattad a posztomat, van igazság abban amit írsz és ezt el is ismerem. A véleményem szerint amíg ember az ember addig lesznek katonák és háború is, egyszerűen ilyen az emberi természet. Nem mondom, hogy a katonai pálya a legszebb, valóban alapvetően gyilkolásra való a katona. De konfliktusok mindig lesznek, egyszerűen nem tud az emberek között állandóan egyetértés uralkodni. Nem érdemes tagadni, tényleg rengeteg civil áldozata van a háborúknak, sajnos. Én ezek ellenére sem ítélem el a katonákat, mivel nem kevés bátorság és kitartás kell ehhez a "hivatáshoz".  1 1
2012.04.15 11:30 | Jelentem

hunpeter

Hát, hogy a francba ne kéne bátorság és kitartás hozzá. Ezt nem is vonom kétségbe. Sőt, nem utálom őket, még csak meg sem vetem. Sok más hivatás van ahol közvetetten gyilkol az ember. Szóval nem ítélem el őket.

Egyébként nem szándékoztam leugatni a posztodat, csak amit elénk tártál az egy végtelenül egyszerű dolog. Sajnálom ha támadásnak vélted a mondandóm.  0 1
2012.04.15 15:43 | Jelentem

Valóban nem, hanem az az idióták, akik szerint okos dolog ilyen veszélyes eszközöket adni a föld leggonoszabb, leg-hataloméhesebb, és sokszor bizony legostobább élőlényeinek a kezébe adni akik apró anyagi javakért is képesek ölni...  0 1
2012.04.15 15:44 | Jelentem

szóismétlésért bocsi :/  0 1